Soy Luna - Makijaż Ambar

                                                   




Jak można zauważyć Ambar jest osobą bardzo dbającą o swój makijaż i wygląd. U niej więc ten makijaż jest mocniej widoczny. Od razu przepraszam was za jakość zdjęcia ponieważ niestety mam dzisiaj trochę urwanie głowy i nie mam za bardzo czasu na znalezienie dokładniejszego .  Więc wracając do tematu ja jako dziewczyna interesuję się trochę makijażem więc oglądając serial patrzę także na to , u Ambar zawsze widać :

1. Podkreślone oczy - zwykle podkreśla je lekko różowym kolorem lub nieco przydymia oko ciemniejszymi kolorami co raczej rzadko się zdarza ale jednak , ale czasami  maluję je tylko delikatnym beżowym kolorem.

2. Usta - Ambar usta podkreśla raczej delikatnymi kolorami pasującymi do jej karnacji lecz na większe okazje czyli występy lub kiedy po prostu czuje że będzie jej to pasować do stylizacji wybiera mocniejsze kolory taki jak np. różowy.

3. Policzki - są delikatnie zaróżowione nie zbyt widocznie 

Makijaż Ambar zawsze pasuje do jej ubioru oraz uczesania wszystko skleja się w jedną spójną całość.

3 komentarze :

  1. Fajny post. Abmbar ma bardzo ładny makijaż :D
    Zapraszam do mnie: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super post bardzo podoba mi się makijaż Ambar i super by była cała seria z tego działu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie bardzo podoba mi się uroda Ámbar, tak samo jak jej makijaż. Fajny pomysł na post!
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Seriale Disney Channel © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka