Dawne czasy powracają

Jak już wszyscy zauważyliście na Disney Channel są emitowane seriale które przynajmniej ja oglądałam w dzieciństwie takie jak : Hannah Montana czy Czarodzieje z  Waverly Place . Można to opisać tak jak powroty w modzie np. wracają różne style z dawnych lat tak też wracają seriale z dzieciństwa.

Zawsze uwielbiałam oglądać te seriale i cieszę się ,że znów są emitowane. Pamiętam jak zawsze o wyznaczonej godzinie czekałam na nowe odcinki i jaka byłam smutna kiedy nie mogłam ich obejrzeć. Chciałam po prostu być tam i uczestniczyć w filmie wierzyłam że to wszystko naprawdę się dzieje i ,że czary naprawdę istnieją. Właśnie dlatego seriale Disneya są takie niesamowite bo można uwierzyć ,że to wszystko dzieje się naprawdę. Wiele razy można marzyć że zostaniemy czarodziejami jak rodzeństwo Russo czy piosenkarką jak Miley. Seriale Disneya dają marzenia.

2 komentarze :

  1. Bardzo lubiłam oglądać takie seriale i nadal lubię. Fajnie, że zaczęli je emitować.
    Zapraszam do mnie: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiałam te seriale!
    Super, że znowu będą je emitować!
    Zapraszam
    www.nowoscidisneya.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Seriale Disney Channel © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka